Home Srazy a akce Honday 2013
 

 


Honday 2013 Tisk
Středa, 24. 07. 2013 | Počet zobrazení: 4634
Bookmark and Share

Honday 2013 from TommyD on Vimeo.

 

Už po 11té se, tentokráte v nové lokalitě, srazí příznivci značky HONDA v rámci našeho největšího svátku HONDAy. Ačkoliv v názvu je den (angl. day), koná se akce 3 dny a to od pátečního odpoledne, tedy 15:00, a do nedělního odpoledne, kdy se okolo 16:00 pomalu začneme vytrácet z areálu.

Loňský ročník byl jubilejní, desátý, a přesto nepřinesl zásadní změny. Tak jsme to letos napravili, přesunuli jsme se na lukrativní místo, k dispozici nám bude okruh CzechRing, sprintovací dráha na nedělní sprinty a spousta krásných kár a motorek všude, kam oko dohlédne, to vše na jednom místě. Přesuneme se tedy trošku více k těm našim plechovkám a přesto si myslím, že toho kecacího zázemí tam bude stále dostatek. Sice po sociální stránce úrověň poklesne (záchody a sprchy vyměnou za toitoiky, studená čerstvá voda v mycích žlabech), na druhou stranu nám budou k dispozici jiné zajímavější věci. A kdo se bude chtít okoupat, má možnost v koupalištích okolo, které jsou co by kamenem dohodil.

Mám objednáno počasí na nejvyšší úrovni, takže doporučuji vějíře a slunečníky s sebou je to dobrý

Co nás čeká:

Chápeš! Nejdřívější příjezd do areálu je možný v pátek od 15h! Chápeš!

Pátek (od 15:00):

- otevření v 15:00
- ubytovávaní -> samci staví hnízda, samičky se peleší se sousedy, kteří už hnízdo postavili to mi hlava nebere
- camrání po areálu, popíjení, klábosení atp.
- možná nějaké mini soutěže
- atp.

Sobota:

LineUp:
- < 8:00 - vyorané myši LIVE!
- > 8:00 - snídaně v našem růžovoučkém občerstvení
- 9:00 - zahájení volby MISS HONDAy (volba nejlíbivějšího auta/moto srazu)
- <><><> - jízdy na okruhu, viz níže
- 23:00 - start nočního závodu

Okruh (časy se budou hýbat podle zájmu, předběžné zveřejníme během týdne):
- dopoledne - registrace pro jízdy na základním okruhu
- dopoledne - povinné školení jezdců
- dopoledne - jízdy na základním okruhu v blocích po 15(?) minutách
- dopoledne - dodatečná registrace pro jízdy na základním okruhu
- dopoledne - dodatečné povinné školení jezdců

- poledne - pauza na oběd, přestavba trati

- odpoledne - registrace pro závody na duální trati
- odpoledne - povinné školení jezdců
- odpoledne - tréningové jízdy na duální trati se skokem
- odpoledne - rozlosování dvojic, povinné školení jezdců

čas bude aktualizován dle zájmu o tréningy ... duální více kolové vyřazovací závody (pro účast na těchto závodech je třeba absolvovat tréningové jízdy a školení viz výše)

- večer - vyhlášení výsledků

- večer - dodatečná registrace a dodatečné povinné školení jezdců
- večer - volné jízdy na okruhu

Hodnocené kategorie:

1) do 0-1500ccm
2) do 1501-1600ccm
3) do 1601-2000ccm
4) nad 2000ccm
5) speciály (přeplňované, závodní speciály apod.)


Neděle:

LineUp:
- < 8:00 - vyorané myši LIVE!
- > 8:00 - snídaně v našem růžovoučkém občerstvení
- <><><> - sprinty, viz níže

Sprinty:
09:30 - 12:00 - zkušební jízdy
12:00 - 15:00 - ostré jízdy
cca 15:30 - vyhlášení výsledků

Hodnocené kategorie:

1) do 0-1500ccm
2) do 1501-1600ccm
3) do 1601-2000ccm
4) nad 2000ccm
5) speciály (přeplňované, závodní speciály apod.)

Po oba dny bude v kempu dále:
- motokáry dle libosti (cenu upřesníme na místě)
- předváděcí akce partnerů Honda-clubu
- Mobilní dílna - plnění klimatizací, měření tlaků, výměny olejů, brzd apod. (DICompRacing)
- diagnostika HONDA - ninja performance
- shop Honda-club.cz (mnohem více zboží, než v eShopu !!)
- občerstvení v místním kiosku (teplá/studená kuchyně, nápoje, posezení) viz tudy odkaz
- nezaměnitelná atmosféra
- hudba a crxmannovo moderování po celý den

Do areálu májí povolen vjezd pouze vozidla značky Honda! - ostatní vozidla mají vytýčené parkovací místo těsně u vjezdu (v areálu)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Změny v programu jsou vyhrazeny s ohledem na počasí a zájem účastníků!

Ceník vstupného:

- 350Kč auto s řidičem - sobota + neděle (+ pátek zdarma)
- 150Kč další člověk - sobota + neděle (+ pátek zdarma)

- 250Kč auto s řidičem - sobota (+ pátek zdarma)
- 100Kč další člověk - sobota (+ pátek zdarma)

- 250Kč auto s řidičem - neděle
- 100Kč další člověk - neděle

Členové OS Honda-club.cz s členstvím GOLD mají vstup pro sebe a svůj vůz ZCELA ZDARMA po celý víkend Chápeš!

Členové OS Honda-club.cz s členstvím SILVER mají pro sebe a svůj vůz slevu na vstupném 50%.Chápeš!

Děti a zvěř:

- děti do 12-ti let zdarma
- osobní živé hračky (psi, kočky, fretky, jezevci apod.) také zdarma, ale pouze neagresivní a s páníčky, kteří umí uklízet exkrementy (ostatně to asi platí i u dětí Mrk)


Jízdy okruh/sprinty:

Jízdou se rozumí:
- 15min. v kategorii NORMAL se zaváděcím vozidlem (nepovinná helma)
- 10min. v kategorii RACE pod ostřížím zrakem pořadatelů (nepovinná helma)
- 15min. v kategorii UNLIMITED (povinná helma)

Cvičné a volné jízdy:
1 jízda - 50Kč
4 jízdy - 150Kč
10 jízd - 300Kč
oo - 500Kč

Registrace na závody na okruhu: 100Kč (jízdy v ceně!)

Nedělní sprinty: 100Kč/řidič na celý den

ZÁKLADNÍ PRAVIDLA pro jízdy na okruhu

Po dlouhém přemýšlení se nám myslím podařilo vymyslet systém (rozuměj najít kompromis), aby na okruhu byla možnost jízdy jak s přilbou tak i bez ní, nicméně stále platí několik základních pravidel a potom ještě několik pravidel přidaných... Přečtěte si to prosím celé a pozorně, předejdete tak nedorozumění při vjezdu na trať a tím i blokování ostatních jezdců...

- Okruh není není veřejná komunikace, neplatí na něm tedy ani povinné a ani havarijní pojištění, všechny škody způsobené na vlastním majetku či majetku třetích osob budou na Vás přímo vymáhány a budete je muset uhradit ze svého
- Na okruhu je třeba myslet hlavou a rychlost přizpůsobit svým schopnostem, zejména si nejdříve pomalejší jízdou okruh “osahat” a teprve poté případně trošku “zatopit”
- Skok budeme jezdit s ohledem na bezpečnost v rozmezí tachometrových 45-55 km/h, tím nikdo žádnou výhodu nezíská a vyhneme se poškození aut

- PŘILBA zůstává tedy VÝSLOVNĚ doporučená, avšak na svobodném rozhodnutí účastníka. Ten, kdo bude mít přilbu, bude mít výrazně zjednodušenou registraci a bude zvýhodněn i jinak, viz níže. Osvobození povinnosti přilby je spíše z důvodu umožnění seznámení s okruhem i pro ostatní auta, která si chtějí trať projet ve výletním tempu a je pro ně díky tomu chápanou nepřiměřenou zátěží
- PŘILBY akceptujeme všechny, které mají ochranu celé hlavy včetně temene (část lebky vzadu nad krkem). Tzn. lyžařské, snowboard, skate. Nevhodné jsou například cyklistické.

- Povinná je vhodná pevná obuv (u výletníků alespoň sandále) a dále bude kontrolována povinnost být připoután a mít zavřená okna při vjezdu na trať

... Registrace sobotní “okruhová”:
- Kategorie jezdců UNLIMITED ... ten kdo bude celou dobu používat na okruhu přilbu, dorazí k registraci pouze s platným občanským průkazem, podepíše jednoduchý formulář o akceptaci odpovědnosti za způsobené škody, dostane speciální barevné označení a následně musí již jen absolvovat rozpravu s jezdci, která bude po skončení registrace. Díky barevnému odlišení bude jasné, že bude patřit do kategorie Unlimited, ale zase na druhou stranu již nebude bez přilby na okruh vpuštěn
- Kategorie jezdců RACE ... ten kdo nebude chtít používat přilbu avšak chce jezdit rychleji, dorazí k registraci s platným občanským a řidičským průkazem, malým technickým průkazem od vozidla, vyplní rozšířený formulář o akceptaci odpovědnosti za způsobené škody, dostane jiné speciální barevné označení a v některých případech může být vyžadována i lehká kontrola vozidla, následně musí také absolvovat rozpravu s jezdci, která bude po skončení registrace. Dále musí počítat s pečlivějším dohledem na jejich chování při jízdě po trati, hlavně s ohledem na bezpečnost jejich chování vůči ostatním jezdcům.
- Kategorie jezdců NORMAL ... ten kdo nebude chtít používat přilbu a chce se po okruhu jen projet s jakýmkoli vozem, dorazí k registraci s platným občanským průkazem, vyplní základní formulář o akceptaci odpovědnosti za způsobené škody, dostane také jiné speciální barevné označení a následně musí také absolvovat rozpravu s jezdci, která bude po skončení registrace
- SPOLUJEZDEC ... ten mít registraci ani označení nemusí, ale pamatujte na to, že spolujezdec(-ci) budou na trať vpuštěni bez přilby pouze v bloku pro NORMAL jezdce, v blocích pro jezdce UNLIMITED i RACE bude přilba pro všechny případné spolujezdce povinná

... RACING program:
Jak jsem již naznačil dříve, budeme jezdit dvě základní varianty okruhu v několika časových blocích při omezeném počtu aut na trati:
- základní okruh “A” ... vnitřní okruh bez skoku
- rozšířená varianta “A+B” ... duální okruh se skokem
- vyřazovací duální závod ... závod na trati “A+B” s pevným startem na jedno kolo
- detailní časový harmonogram sobotního a nedělního ježdění bude zveřejněn pravděpodobně ve čtvrtek, nicméně na okruhu se bude jezdit v sobotu od cca 9.00 do cca 19.00 a sprinty budou probíhat v neděli od cca 9.00 do cca 16.00 (dá se říct, že nedělní sprinty budou časově stejné jako v předchozích letech, včetně harmonogramu registrace, tréningových dopoledních i soutěžních odpoledních jízd)

... RACING blok - základní okruh “A”
Bude probíhat dopoledne a v podvečer. Bude rozdělen podle kategorie jezdců, aby se mezi sebou pokud možno nemíchali
- jezdci UNLIMITED ... budou mít 15 minutový samostatný blok s minimálním omezením a mohou si jízdu na okruhu nerušeně užít či si případně s ohledem na ostatní jezdce zazávodit
- jezdci RACE ... budou mít samostatný 10 minutový blok s menším počtem aut (za stejnou cenu jako je 15 minutový u Unlimited) a musí počítat s tím, že nebude tolerována jízda “na hraně”. Do tohoto bloku mohou vjet i jezdci Unlimited, ale platí pro ně že přilbu mít musí avšak musí jezdit se zvýšenou opatrností k ostatním a ne tedy naplno
- jezdci NORMAL ... budou mít samostatný 15 minutový blok se zaváděcím vozidlem na trati (zase za stejnou cenu jako předešlé kategorie) a musí počítat s tím, že nebude tolerována agresivní jízda. Do tohoto bloku mohou vjet i ostatní jezdci, třeba pro seznámení s tratí, ale platí pro ně také pomalá jízda

... RACING blok - rozšířená varianta “A+B”
Bude probíhat odpoledne a možná ještě v podvečer dle zájmu. Bude rozdělen podle kategorie jezdců
- jezdci UNLIMITED ... budou mít samostatný blok s možností jet najednou pět kol s minimálním omezením a mohou si jízdu lépe vychutnat či si případně s ohledem na ostatní jezdce zazávodit
- jezdci RACE ... budou mít samostatný blok, kdy budou na trať vpouštěni jednotlivě s bezpečným časovým odstupem a po objetí jednoho kola budou staženi zpět do mezi-depa, aby nedocházelo k jejich potkávání na trati (v jednom bloku také pojedou vždy pět kol, ale s přerušením)
- jezdci NORMAL ... budou mít samostatný blok se zaváděcím vozidlem na trati (objedou nižší rychlostí zase pět okruhů jako předešlé kategorie) a musí počítat s tím, že nebude tolerována agresivní jízda. Do tohoto bloku mohou vjet i ostatní jezdci, třeba pro seznámení s tratí, ale platí pro ně také pomalá jízda

... RACING blok - vyřazovací duální závod
Bude probíhat odpoledne s flexibilním začátkem dle zájmu o odpolední tréningové jízdy na okruhu v rozšířené variantě “A+B”.
- vyřazovací duální závod je určen pouze pro kategorii jezdců UNLIMITED
- pro možnost přihlášení do závodu je nutné absolvovat odpolední tréning na duální trati, které budou tomuto závodu předcházet
- po ukončení tréningu na duální trati dojde k určení dvojic dle kategorií a počtu přihlášených
- startuje se s pevným startem na pokyn startéra a objede se jeden celý okruh, tedy vždy obě části tratě (projedete cílem vlastně 2x)
- vítězí ten, kdo projede startem první, nezáleží na čase
- jede se na dvě vítězství a před každým startem si dvojice vymění startovní dráhy
- je to vyřazovací závod, tedy postupuje jen vítěz
- pro Ty, co vypadnou v prvním kole, bude vypsán dodatečný závod o místa pro doplnění vyřazovacího pavouka, každý tedy pojede minimálně dva souboje
- pojede se na vítěze kategorií i celkového vítěze a musím předem upozornit, že není nic ztraceno neboť zdaleka nezáleží jen na výkonu auta, jako tomu je třeba u sprintů, ale daleko více záleží na tom, jak se jezdec s tratí popere. V mých racing dnech dost často dochází k překvapení, kdy o celkové vítězství spolu bojují auta z dost vzdálených kategorií


Partneři
Type-R.cz
autoozvuceni.cz
DICompRacing - Idaho
Infinity a jeho Breker s.r.o
Japanese Cars Nebovidy

+/-
Přidat komentář
Jméno:
Email:
Web:
Název:
 
:D:angry::angry-red::evil::idea::love::x:no-comments::ooo::pirate:
:?::(:sleep::););)):0
 
Bezpečnostní kód
Prosím, vložte text z obrázku (anti-SPAM ochrana).
+/- Komentářů(0)
Přidat Nový
 
Joomla SEO powered by JoomSEF